Model F
- Usuwa środki powierzchniowo czynne, kolor i dodatki do paliw lotniczych
- Brak ruchomych części obudowy, łatwy w obsłudze i konserwacji
- Wyjmowalny montażowy słupek wkładu
- Przeznaczony do maksymalnego ciśnienia 10,5 kg / cm² (250 psi) i temperatury 121 ° C (250 ° F)
- Zbudowany zgodnie ze standardem ASME , sekcja VIII
- Deklaracja Zgodności/ znak „CE”
Model F
W systemie filtracyjnym paliw, Filtry Glinkowe zazwyczaj stosowane są przed filtrem separatora. Służą one do usuwania środków powierzchniowo czynnych, koloru i dodatków do paliw lotniczych
Te niepożądane zanieczyszczenia mogą być obecne w paliwie na poziomie przetwarzania i rafinacji lub mogą dostać się do paliwa w czasie transportu (cysterny, zbiorniki na statkach, rurociągi mogą być używane do różnego rodzaju produktów petrochemicznych, innych niż paliwa lotnicze)
Związki zanieczyszczające paliwo gromadzą się i mogą powodować unieruchomienia wkładu koalescyjnego i zmniejszyć efektywność koalescencji wody filtra separatora. Aby uniknąć takich sytuacji, stosuje się filtry Glinkowe, która tworzą system adsorpcyjny który usuwa związki, kolor i dodatki stosowane w paliwach i dostarcza wstępnie oczyszczone paliwo jednocześnie przedłużając żywotność wkładów filtra separacyjnego znajdującego się w kolejnym etapie filtracji.
Filtry Glinkowe nie posiadają ruchomych elementów i zostały zaprojektowane z myślą o minimalnej i łatwej w obsłudze konserwacji. Zbudowane są zgodnie z ASME Code, Sekcja VIII. Standardowe i opcjonalne dostępne opcjonalne akcesoria pomagają w podłączeniach i wymaganiach instalacyjnych.
Podstawowe Cechy Obudowy
- Konstrukcja spawana ze stali węglowej, stali nierdzewnej, aluminium i odlewów aluminium
- Zbudowany zgodnie ze standardem ASME , sekcja VIII
- Deklaracja Zgodności/ znak „CE”
- Przeznaczony do maksymalnego ciśnienia 10,5 kg / cm² (250 psi) i temperatury 121 ° C (250 ° F)
- Wyjmowalny montażowy słupek wkładu