Model FG-2
- Kwalifikowane do 6-tej Edycji EI 1583
- Wielowarstwowe media do zwiększonych objętości i ciężaru cząstek stałych, usuwania wody i shutdown protection
- Nowe przewodzące zaślepki o właściwościach antystatycznych
- Strukturalna wytrzymałość dla cisnienia różnicowego co najmniej 12kg / cm²(174 psi )
- Do stosowania z obudowami PECOFacet typu HFG & FGH 2 "
Kwalifikowane do 6-tej Edycji EI 1583
PECOFacet 2-calowe modele wkłady monitora typu Fuel Gard pełnią 3 funkcje których celem jest otrzymanie czystego, suchego paliwa: pochłaniają wolną i emulsyjną wodę, usuwają bardzo drobne cząstki stałe i wyłączają system w przypadku zderzenia miejscowego z zanieczyszczona o śluzowatej konsystencji wodą .
Wkłady zostały zaprojektowane do przepływu od zewnątrz do wewnątrz, z szybkością 0.7 litra na cm długości( 1 galon na cal długości). Wkłady monitora paliwa Fuel Gard® spełniają wymagania i parametry 6-tej Edycji EI 1583 i procedury kwalifikacyjne dla Monitorów filtra paliw z typem elementów wchłaniającym wodę
Do otrzymania zbalansowanego przepływu i konstrukcyjnej trwałości elementu, wkład monitora model FG paliwa-Gard® zbudowany jest z różnych wchłaniających wodę materiałów a następnie pokryty warstwą filtracyjną umocowaną dookoła tuby w kształcie walca, a później w całości pokryty zabezpieczającym zewnętrzne elementy filtracyjne materiałem.
W celu wzmocnienia konstrukcji i zwiększenia odporności na uderzenie i wytrzymałości oraz łatwość użytkowania w czasie konserwacji, zaślepki wykonane są z odlewów z form wtryskowych z zastosowaniem materiału z szklano-nylonowych włókien który gwarantuje doskonałe wsparcie dla o-ring na końcówce adaptera montażowego.
- Przetestowane i kwalifikowane do 6-tej Edycji EI 1583 (Specifications and Qualification Procedures - Aviation Fuel Filter Monitors With Absorbent Type Elements)
- Wwielowarstwowe materiały dla lepszych zwiększające możliwości gromadzenia cząstek stałych, usuwaniem wody i włączenia awaryjnego zabezpieczenia systemu
- Nowe , wykonane z materiałów przewodzących o właściwościach antystatycznych końcówki eliminujące możliwość wyładowania podczas tankowania
- Strukturalnie wytrzymuje co najmniej 174 psi (12 kg / cm²)
- Odporny na temperatury w zakresach -54ºC (-65ºF ) do 71ºC (160ºF)